“Reklāmas, kas jums būs visnoderīgākās”

Piemēri

Piemēram, ja bieži apmeklējat vietnes un emuārus par dārzkopību, iespējams, kad pārlūkosiet tīmekli, jums tiks rādītas ar dārzkopību saistītas reklāmas. Un, ja pakalpojumā YouTube skatīsieties videoklipus par kulināriju, iespējams, redzēsiet vairāk reklāmu par šo tēmu. Uzzināt vairāk

Mēs izmantojam jūsu pašreizējo IP adresi, lai aptuveni noteiktu jūsu atrašanās vietu un tādējādi rādītu netālu esošas picērijas reklāmu, ja meklējat vienumu “pica”, vai rādītu seansu laikus tuvākajā kinoteātrī, ja meklējat vienumu “kino”. Uzzināt vairāk

Mūsu sistēma var automātiski pārmeklēt saturu mūsu pakalpojumos, piemēram, e-pasta ziņojumus pakalpojumā Gmail, lai rādītu jums atbilstošākas reklāmas. Tātad, ja nesen esat saņēmis daudz ziņojumu par fotografēšanu vai fotokamerām, iespējams, jums interesēs izdevīgs piedāvājums vietējā fotokameru veikalā. Taču var būt arī otrādi — ja esat ziņojis par šiem ziņojumiem kā par mēstulēm, visticamāk, nevēlēsieties uzzināt par šo piedāvājumu. Daudzi e-pasta pakalpojumu sniedzēji izmanto šāda veida automatizētu apstrādi, lai sniegtu tādus pakalpojumus kā mēstuļu filtrēšana un pareizrakstības pārbaude. Reklāmu mērķauditorijas atlase pakalpojumā Gmail ir pilnībā automatizēta, un neviena persona nelasa jūsu e-pasta ziņojumus un nepiekļūst jūsu Google konta informācijai, lai rādītu jums reklāmas vai saistītu informāciju. Plašāka informācija par reklāmām pakalpojumā Gmail ir sniegta šeit.